توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یکی از مشکلات اساسی واتساپ حل شد | ارسال عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت

  • کد خبر: ۱۸۳۰۶۷
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
یکی از مشکلات اساسی واتساپ حل شد | ارسال عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت
واتساپ آپدیتی دریافت کرده که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های با وضوح بالا را به اشتراک بگذارند.

شهرآرانیوز - چند هفته پیش، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا فاش کرد که واتساپ به زودی امکان به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌های با وضوح بالا را ارائه می‌دهد. چند روز بعد، واتساپ آپدیتی دریافت کرد که به کاربران اجازه می‌داد عکس‌های با وضوح بالا را به اشتراک بگذارند. اکنون، نسخه به‌روزشده این برنامه برای کاربران بیشتری در سراسر جهان عرضه می‌شود.

متا تایید کرده است که گزینه‌های HD Photo و HD Video اکنون برای کاربران اندروید و iOS واتساپ در سراسر جهان در دسترس است. واتساپ همچنین نمایش این ویژگی را در «تردز» Threads به اشتراک گذاشت و مردم را تشویق کرد تا خاطرات خود را با وضوح بالا به اشتراک بگذارند.

گزینه HD Video رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را خواهد داشت، و گزینه HD Photo به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری با وضوح حداکثر ۱۲ مگاپیکسل (۴۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل) ارسال کنند. پیش از این، این ویژگی محدود به کاربرانی بود که برای آزمایش نسخه‌های جدید واتس‌اپ روی گوشی‌های خود ثبت‌نام کرده بودند.

پس از به‌روزرسانی واتساپ خود از پلی استور، می‌توانید گزینه HD را هنگام ارسال تصاویر و ویدیو‌ها در بالای صفحه پیدا کنید. پس از ضربه‌زدن روی نماد HD در بالا، می‌توانید بین گزینه‌های کیفیت استاندارد و کیفیت HD در منو یکی را انتخاب کنید.

پیش از این، بسیاری از مردم از اینکه واتساپ به دلیل فشرده‌سازی شدید فایل‌های رسانه‌ای، کیفیت تصویر و ویدیوی آن‌ها را خراب می‌کند، شکایت داشتند. با این حال، اکنون آن‌ها می‌توانند تصاویر و فیلم‌های با کیفیت بالا ارسال کنند. علاوه بر این ویژگی، واتساپ اخیراً گزینه اشتراک‌گذاری صفحه با دیگران در تماس ویدیویی را اضافه کرده است که به افراد امکان می‌دهد با هم برنامه‌ریزی کنند یا برای انجام کار‌ها از دیگران کمک بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->